Rabu, Ogos 12, 2009

Tahniah kepada yang berjaya,yang gagal usaha lagi....

11 Ogos 2009 Kota Tinggi: Pada 10 dan 11 Ogos yang lalu, jabatan agama Johor, Bahagian Pendidikan telah mengadakan Perujian membaca Al-quran Murid sekolah Agama kerajaan Johor Peringkat Negeri kali ke 61.
Sebanyak 23 pertandingan telah dipertandingkan dengan penyertaan 230 orang peserta. Berkat usaha yang dijalankan oleh Unit Pengurusan sekolah PPAD Mersing, pada tahun ini daerah telah menambah satu lagi keloksi johan dari 3 pada tahun 2008 kepada 4 tahun ini.
Kejayaan ini adalah berkat usaha peserta, guru pembimbing, guru-guru dan seluruh warga pendidik daerah mersing. tahniah dan tahniah...yang berjaya kerana dapat membuktikan kejayaan dan yang kalah juga tahniah kerana telah membuktikan keberanian menghadapi cabaran.
Dalam pertandingan tersebut mersing telah mengondol 4 johan bagi ketagori al-Quran Perempuan tahap Khas, Berzanji tahap 2 Perempuan, Tahfiz tahap satu Perempuan dan Khat tahap 2. Manakala tempat kedua bagi al Quran tahap Khas Putera dan tepat ke tiga bagi Al Quran tahap Satu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan